JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Tuesday, January 23, 2018

Trip percuma Shaklee Star Cruise Libra 2017

Salam sayang. Bulan November lepas saya bersama suami dan puteri berpeluang untuk turut serta dalam percutian yg fully sponsored by shaklee bagi leader yang perform sepanjang tahun 2016. Setiap tahun Shaklee sediakan ganjaran Trip bagi yg success dalam bisness. alhamdulillah sepanjang 6 tahun bersama shaklee saya dah berjaya layak dalam setiap reward yg shaklee buat.

sebenarnya ni kali kedua saya naik Star Cruise. Kali pertama pada tahun 2014 di mana saya reward team saya yg perform. kali ni bersama Shaklee Company pulak,

Berikut Itenery percutian kami seramai lebih kurang 300 orang.

Day 1.
Kuala Lumpur - Port Klang
kami sekeluarga ambil flight dari Penang dan berkumpul di KLIA2. Kemudian gerak ke Port Klang. Sampai di Star Cruise Port kami dihidangkan dengan BBQ Dinner.
LEpas dinner kami ada briefing tentang keselamatan. Then aktiviti santai ambil angin atas kapal sementara kapal belayar untuk destinasi pertama di Pulau Langkawi.

Day 2.
Langkawi
Sementara menunggu kapal berlabuh d Langkawi kami ada game treasure Hunt atas kapal. aktiviti ni kena jelajah seluruh ka[al untuk dapatkan password dari staff kapal. Pemenang akan dapat hadiah2 hebat seperti Sea walk, parasailing dan macam2 lagi beach activity.
Semua peserta dapat hadiah Vitamin C dan merchandise Shaklee. YAY!!
Sampai di Langkawi biasalah time for shopping.
Malamnya ada dinner bertemakan sarong.

Day 3
Phuket
Hari ke 3 kami tiba di Phuket. Di Phuket kami main pantai kat Coral Island. Shaklee sediakan event tepi pantai tu memang penuh lah dengan geng geng Shaklee je

habis aktivit Pantai malam nya dinner bersama Captain dengan hidangan mewah.

Day 4
Penang
Cruise bergerak pulang ke Penang, aktiviti di Penang kami di bawa naik Komtar Skywalk, Walau pun saya org Penang tapi tak pernah pulak naik KOMTAR tu hihihi.
harga tiket RM68. gayat jugaklah. Lepas naik skywalk tu aktiviti makan2 kat penang dan kami balik rumah je manakala geng2 lain teruskan 1 malam lagi atas cruise ke Klang Port semula,

Alhamdulillah. Untuk next Trip pulak saya dah layak untuk Mediterranean Cruise pulak di mana kapal yg paling latest paling besar dan paling moden iaitu SYMPHONY OF THE SEA.

KRITERIA LAYAK TRIP SHAKLEE
Trip ni memang ada setiap tahun iaitu regional trip (ASEAN REGION) dan juga INTERNATIONAL.

KRITERIA  adalah seperti berikut:
- Rank Supervisor Ke Atas
- Kumpul point dalam masa 12 bulan mengikut syarat kelayakan.

Kalau korang nak rasa TRIP PERCUMA macam  ni 2 kali setahun apa lagi . Join la Shaklee searang juga. rebut peluang yg ada. Yang paling best kalau ada banyak point korang boleh angkut sekali ibu bapa, anak2, mertua ikut trip tau.

Hubungi saya dan sertai Team Saya iaitu MM Team Malaysia. Kita maju bersama!!