JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Thursday, January 25, 2018

mealshake pilihan saya untuk Dayyan




salam sayang. alhamdulillah dayyan dan melangkah ke usia 18 bulan. Syukur anak mama sihat2 je. perkembangan kesihatan Dayyan ni memang sangat saya puas hati. Antibodi kuaat, selera makan baik. Dayyan pernah demam 2 kali je. sekali masa raya tahun lepas. masa tu u ur 12 bulan. dan baru2 ni. tu pon sekali demam sehari je. alhamdulillah. 
start 12 bulan saya dah mula bagi Dayyan mealshake. Sebab utama ialah nak Dayyan dapat sumber fiber. ealshake tinggi fiber dan sangat2 melawaskan.  
najis pon elok. selain tu saya suka sebab kesan mealshake dapat elakkan anak berparut tau. kalau jatuh atau kena gigit nyamuk tak berparut. cantik je kulit.
saya bagi dayyan 1 susu teh mealshak bancuh dengn 3 oz air suam dan bagi dia minum setiap pagi bersama sarapan dia. Dayyan memang suka sangat. sekejap je dia hirup. alhamdulillah . bekalan MEALSHAKE DAYYAN sentiasa ada je. 

siapa yg perlukan MEALSHAKE?
- anak kurang berat badan
- anak tak selera makan
- anak sembelit
- anak yg masalah kulit gatal2
-picky eater tak makan sayur sayuran
rasa mealshake ni enak perisa vanila. boleh di minum begitu saja atau dibuat popsicle atau di campur dengan jus kegemaran.


So korang kalau ada masalah2 kat atas tu saya sangatttt rekemen MEALSHAKE tau. berikut beberapa testimoni mealshake daripada customer.






so uols.. kalau anak dah tersiksa nak meneran hari, dah sampai bergantung ubat buntut tu cepat2 la atasi segera. Bagi dia MEALSHAKE je setiap hari.

Untuk order wasap saya
0135825382
Herny Hafiz
Shaklee Independent Distributor since 2012
Post a Comment