Saturday, December 12, 2015

WAJAH KURANG CANTIK AKIBAT JERAWAT

masalah jerawat ni memang menjengkelkan. geram je tengok. bila nampak kat depan cermin rasa nak picit2 je bagi berdarah. 
kadang rasa malu kan bila naik jerawat. ada yg kata kita malas cuci muka la. tak pandai jaga kulit.

kadang2 kita dah tepek macam2 pon tak lega malah bertambah teruk!!! ini adalah sebab sistem imun anda yang lemah. 
jadi dengan amalkan VITAMIN C pada dose yang diperlukan jerawat2 anda mudah kecut.

hubungi saya untuk tips2 kecutkan dan hilangkan jerawat dalam masa 7 hari

jangn tunggu sampai muka makin parah,
dapatkan segera 
hubungi saya
HERNY HAFIZ
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR


Post a Comment