Tuesday, December 22, 2015

susu bertambah dengan alfalfa shaklee

belanja testimoni. 
kali ni dia taknak amik alfalfa ikut saya rekemen!! 

"herny, aku nak makan alfalfa  tak ikut dose tak pa kut no? pasai brast aku bengkak! baru pump ja bengkak balik!"
susu terlebih pulak.

asalnya saya suruh up dose sebab dia ni sembelit teruk! macam batu. jadi lepas ikut nasihat sembelit pun elok dah. susu pulak bertambah2. jadi dah ok tu boleh la kurangkan dose ikut kesesuaian badan.

bagi anda saya nasihatkan kalau ambik shakkee jangn main beli sebaranganz beli dari saya untuk dapat consultation yg sesuai dengan anda ya?


HERNY HAFIZ
013 5825382 [WHATS APP/ SMS ONLY]
YOUR TRUSTED SHAKLEE INDEPENDANT DISTRIBUTOR
Post a Comment