JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Tuesday, August 25, 2015

5 sebab kena telan Herblax Shaklee


Herblax ni jugak produk paling laku kat Shaklee. Harga runcit RM53 je. nak murah lagi pon boleh... dapatkan harga ahli.

4 sebab kena telan HERBALAX

1. Perut Buncit
2. Sembelit
3. Migrain
4. Kulit Kusam
5. Badan Berbau

cara makan mudah ja.
amalkan 4 biji sebelum tidur 3 kali seminggu.

1 botol boleh tahan selama 7 bulan. haha berbaloi kan.

kadang2 kita ni kurus tapi perut buncit. sebabnya salah satu ialah mendapan kerak usus kat dinding2 tu.

kalau disimpan boleh bertambah toxin dan boleh dapat kanser tau?

ok lah,
tak perlu nak fikir2 panjang,

laju2 contact saya,
herny hafiz
(sms| whatsapp only )
Post a Comment