Monday, August 24, 2015

5 PETUA MEMILIH MINYAK IKAN TERBAIK UNTUK KECERDASAN OTAK

haaa nama pon minyak ikan si Bulu  ni pon sebok nak enterprame. kihkihkih

Ha.. semua mak2 patutnya memang tau la kan.. anak kalau nak bijak kena banyak makan DHA & EPA.

mana nak dapat mestilah dari minyak ikan.
tapi tau tak masalah dengan minyak ikan ni, ia bukan saja ada DHA & EPA tapi banyak jugak pencemaran logam2 berat. jadi nak proses kena lah teliti. 

lagi 1 kena tau minyak ikan yang kita beli bagi anak tu apa kandungan adakah semata2 minyak dan lemak je?

5. kelebihan OMEGA GUARD SHAKLEE ialah

1. 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, EPA dan DHA. 

2. Tidak dihasilkan dari hati ikan yang mengandungi toksik.  ( hati kan tempat toksik berkumpul? ewww)

3.  Diproses secara utlratulen iaitu proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengektrak   Omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB. 

4. Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA dan ALA.

5. Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diesktrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies) 

Untuk anak lebih bijak berikanlah minyak ikan yang bagus kan?

1 biji Omegaguard sehari dah cukup untuk otak serta kesihatan keseluruhan.

dapatkan segera dari saya
(sms | whatsapp only)
Herny Hafiz
Post a Comment