Thursday, January 15, 2015

testimoni : lelah hilang anak semakin sihat

kanak-kanak zaman sekarang ni ramai sangat yang mengalami masalah imunity kan? astma dan alergy adalah kes kanak2 yang kerap datang pada saya.. astma dan eczema ni berkait rapat dengan sistem pertahanan  badan yang lemah.... makanan sayur2 dan buah di pasaran  bukan macam dulu lagi..proses makanan segar tu nak sampai kat kita pon dah mengambil masa... cthnya buah oren dari ladang nak sampai ke tangan kita ni berbulan2...tu tak dikira lagu kandungan nutrient dalam tanah yg berkurangan, kesan racun serangga dan sebagainya..

zaman sekarang jika nak anak kita semakin sihat kita kena sentaiasa pastikan mereka dapat nutrisi yg cukup....dan sumber nutrisi tersebut mestilah dari sumber yg selamat.....   di bawah ni ada 1 testimoni dari sahabat saya yang mempunya anak ada masalah asthma dan eczema.....
"Cinta saya pada produk shaklee bermula pada bulan Ogos 2014....bermula dari rasa ingin mencuba...anak saya kerap batuk berkahak..dan lastly doktor kata dia lelah...kerap sangat kena neb...dan akhirnya sampai kena guna inhaler..so ada kawan rekemen suruh cuba guna nutriferon dan omega guard...alhamdulillah dah jarang-jarang dia kena lelah...sampai sekarang sekarang dia masih ambil OMEGAGUARD. selain tu anak saya juga alami ALERGIC dimana kulit dia selalu gatal2 dan dia selalu garu sampai berparut...s so saya diperkenalkan pula kepada mealshaek...anak saya ambil MEALSHAKE bersama VITAMIN C sebagai supplemen..kesannya menakjubkan ..kulit kasar beransur hilanhg.... sekarang ni saya tambah lagi vitamin E supaya kulit dia boleh kembali licin,,,,,,, itu kah kisah anak saya dengan produk shaklee..."

balik pulau pulau pinang. 


ibu mana yang tak sayang anak kan....kita sebagai ibu kenalah beriktiar jgn sampai anak kita terus menderita disebab kan tindakan kita ya?

bagi anda yg ingin dapatkan produk shaklee anda boleh menghubungi mana2 pengedar shaklee khasnya di bawah susur galur saya...


salam sayang...salam ceria,


Post a Comment