Friday, January 16, 2015

testimoni ESP : makin cergas dan bertenaga

hai semua..salam sayang,..... musim persekolahan dah masuk... ibu2 yang anak syurga ramai tu kena laa terkejar2 nak uruskan urusan seharian...bila umur meningkat ni kadang2 kudrat dah tak sama macam dulu...bdan cepat letih...bila badan letih macamana nak uruskan org lain pulak kan.... 
tapi kadang kita terpaksa juga kuat demi keluarga tersayang... sembang2 dekat group whatsapp..saya tanay tentang apa yg buat anda jatuh cinta dengan produk shaklee?
cerita dari salah seorang teman saya ni menarik..... jom baca.... 



"Ini kisah saya 
Ramai yg tanye saya mcm mane saya uruskan semuanya sendiri dan inilah yg saya lalui tiap2 hari.
Saya ibu pada 4 org anak lelaki.
Suami saya ada kanser paru2 n otak stage 4 selalu ulang alik ppum n kdg2 berbln2 di hosp.
Saya hanya amalkan 1scope esp sblm g kerja n 1 scope esp sblm tido.mula2 xkonsisten tapi lame2 saya MERASAI SENDIRI KEHEBATANYA.WOWWW๐Ÿ’ช sejak itu sya mula konsisten.
sbbyer kaki saya dah xsakit lg kalo naik tangga๐Ÿƒ. Sesiapa yg penah naik tangga dr train ke  angkasapuri pastu opis atas bukit. Saya xpenah letih. HEBATKAN PENANGAN ESP.๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
Bila saya mnum esp kdg2 ada lebihan skit saya sapu je kat muka BUAT SCRUB 
kulit jadi licin tanpa sedar sbbyer ada yg menegur semasa dlm lift...๐Ÿ˜„
TAPI YG PENTING bdn dah susut SBB BJ LAME DAH BLH PAKAI๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
1botol esp thn 2-3 bln jadi mmg berbaloi sgt2๐Ÿ‘


haaa... kan? selain bertenaga ESP pun boleh buat kita cergas,....badan pun cepat susut! kisah benar ya.. bagi anda yg keletihan sellau, lemau tu jom bekalkan tenaga dengan 1 hidangan ESP setiap hari...

salam sayang,



Post a Comment