Wednesday, January 21, 2015

DAH LAMA CARI UBAT RESDUNG !!!

assalamualaikum kawan2..salam sejahtera... hari ni saya nak share lagi tentang testimoni resdung... ramai kan ada resdung ni....maslaah resdung ni seperti bersin yg kuat waktu pagi... bila makan makanan yg alergy mula lah gatal2 kat muka...hidung berarir, mata merah...naik jerawat, kelemumur dan rambut gugur...kalau tahap kronik tu nafas pon berbau macam nanah....ewwwww..... 

ok kat bawah ni slaah satu testimoni dari sahabat saya ygmana resdung dia dah semakin baik selepas konsisten dengan ALFALFA dan LECITHIN...

''Saya amik mula2 ALFALFA dan LECITHIN .. alhamdulillah konsisten amik sedar xsedar saya rasa saya dah tak bersin pagi2 .. saya pernah mengadu dgn adik upline saya ..rasa xtahan sgt gatal hidung duk bersin.. sbb saya ni alah udang ng seafood.. hidung dulu rasa ada bau bsuk pun skrg dah hilang .. Alhamdulilah saya jumpa supplemen sbb jumpa supplemen shaklee ni.. parut pun makin pudar :) "

NUR ASYIQIN ABDULLAH
KUALA TERENGGANU
ID: 1143430
FB :Asyiqin Qin
link :https://www.facebook.com/asyiqin.qin.1

so kalau nak tau dari mulut dia sendiri boleh la terus hubungi beliau ya......
jumpa lagi....

love, 
hernyhafiz
Post a Comment