Saturday, July 19, 2014

testimoni campak

gambar di atas tu adalah gambar saya sendiri.

masa bulan 2 hari tu saya terkena demam tinggi. kebetulan masa tu saya berada di makkah. ya Allah risau sangat. kemudian bintik2 campak tumbuh.

masa hari nak balik malaysia, saya mandi dengan air zam2. memang keluar banyak bintik2 campak.

nasib baik tak kena kuarantin kat airportz sepanjang di mekah saya cuma ambil vitamin C dan nutriferon. selain tu untuk tenaga saya ambil cinch tea.

sampai di KLIA husband datang jemput dan balik ke penang. masa tu dah keluar bijik2 campak 1 badan. miangnya memang tak terkata.

sampai nya di penang saya ambil shaklee secara "intensive"

untuk muka saya rajin kan diri untuk kerap cuci muka dengan pencuci nutriwhite. kemudian saya "bedakkan" dengan ESP. ESP saya campur sedikit air dan sapu kemuka dan tubuh. rasa sejuk je.

kemudian malam saya sapukan minyak vitamin E ke tempat2 yg berparut.

untuk dalaman pulak saya ambil VIVIX, collagen, ESP dan vitamin C

alhamdulillah..
dalam 5 hari je muka saya beransur pulih. dan lepas seminggu dah ok dan macam tak kena campak je...

jadi bagi anda yg mempunyai masalah kulit.

saya sarankan anda guna pencuci muka nutriwhite, mask kan wajah dengan ESP & vitamin E, kemudian dalaman consume collagen, vivix, vitamin C. boleh juga tambah vitamin E. 

insyaAllah~ masalah kulit dan parut boleh di atasi. selamat mencuba

love, 
        herny

Post a Comment