Saturday, June 28, 2014

menu bersahur ringkas, kenyang dan bertenaga sepanjang hari

Ramadan datang kembali. Bila datang bulan puasa ni kebanyakan kita mula ke pasaraya beli stok makanan sahur. menu yang best masa sahur selalunya telur masin, ikan  masin, pekasam....
slurpp ikan pekasam tu pulak goreng panas2 tabur bawang goreng dan cili padi..perg memang mampu membuka selera kan.
ganbar from google ni

tapi sebenarnya jika kita makan nasi dan ikan masin atau pekasam pagi2 ni perasan tak sampai tengahari memang dah rasa letih.

sini saya nak cadangken menu berpuasa paling simple dan bagi tenaga berpanjangn serta boleh bahi kurus uolss.

CINCH SHAKE dari Shaklee.
resepi yang paling saya suka.. susu segar dalam kotak tu..letak dalam peti sejuk..kemudian tuang lebih kurang 250 ml then masukkan cinch shake perisa vanila. then teguk... selesai hanya ambil masa 5 minit je nak sediakan.

kemudian minum Performance Drink.

Hasilnya memang berpanjangan je rasa kenyang.

Fungsi Cinch Shake ni adalah kaya dengan Fiber dan rendah GI. Indeks glisemik yang rendah ni maksudnya kadar gula yang membekalkan tenaga dilepaskan perlahan-lahan ke dalam darah. maka kita tak cepat merasa letih.


Jom bagi anda yg nak  cuba sesuatu yg lebih baik dari nasi panas dan ikan pekasam jom bertukar kepada CINCH SHAKE! Selain perisa Vanilla ada juga perisa ciklat dan latte. so boleh pilih ikut kesukaan anda!

HARGA RETAILS CUMA RM170.00 jer.



boleh contact saya
HERNY
emel: info@aturius.com
wasap: 0135825382
Post a Comment