Monday, April 15, 2013

mealshake untuk anakku

anak saya puteri tu masa 2 tahun pertama adalah baby yang chubby. tapi bila menginjak usia 3 tahun dia semakin aktif dan bijak. mengada-ngada pun ada!

start umur 3 tahun badan mula susut. kurang zat makanan. sedih tengok dia yang nampak tulang rangka, berat tak naik. selera makan kurang serta memolih makanan. asyik2 nak susu ja. nak bagi makan macam nak suruh makan batu.

bila kurang makan mulalah badan pun selalu tak sihat, batuk selsema kerap sangat.

kemudian saya cuba mealshake. masa saya cuba tu saya belum jadi pengedar shaklee.

alhamdulillah sejak tu saya dapati selera makan meningkat. kadang-kadang sampai malam-malam
pun minta nasi. mamanya ni pun masak lah nasi dan goreng telur. tu pun dah cukup.

sekarang senang hati tengok badan dah berisi sikit. sakit-sakit pun jarang sangat.

bagi anda yang mempunyai anak yanh kurang selera makan, picky eater,asalah sembelit dan sering diserang sakit saya cadangkan amalkan mealshake.

sehari cukup 1-2 sudu kecil je.
satu canister ni tahan sehingga 2 bulan.

perlu diingatkan mealshake bukan meal replacement. ia cuma minuman yang kaya dengan vitamin dan fiber untuk memenuhi keperluan nutrisi :)

untuk dapatkan mealshake
boleh hubungi saya
0164215382 (sms/whatsapp)

atau ke www.facebook.com/hernyyusnizar


Post a Comment