Monday, April 15, 2013

alfalfa untuk rahim anda

pernah tak terdengar atau ternampak kes uterine prolapse?

ramai yang tak pernah nampak sebab kes ini melibatkan alat sulit wanita.

tugas saya sebagai jururawat dah bebeapa kali tengok kes macam ni. ada tu yang terkeluar sebesar tempurung kelapa!

sangat sakit dan ngilu tau!

kenapa ia terjadi?

> salah satu sebabnya tak jaga bahagian bawah tu. otot2 di bahagian bawah tu lemah dan tak dapat menampung rahim.

uterine prolapse bukan terus terjadi serta merta tetapi mengambil masa yang panjang.

jadi kita sebagai wanita perlu lah jaga dari peringkat awal

tanda-tanda awal adalah bahagian vagina terasa longgar, keputihan, sering terkencing apabila batuk atau ketawa serta keupayaan kemutan yang lemah.

sebagai wanita jangan ambil
mudah. selain senamam kegel salah satu cara yang paling mudah adalah dengan mengamalkan supplemen alfalfa complex!

jika nak tau kesannya sila lah cuba dari sekarang. hanya anda dan suami yang dapat nikmatinya tau.

alfalfa complex didatangkan dengan 2 size iaitu:

size(s) 330 tablet
size (L) 700 tablet

bagi anda yang ingin jaga aset anda sila hubungi saya

HERNY

0135825382 (sms/whatsapp)

atau www.facebook.com/hernyyusnizar




Post a Comment