Monday, February 11, 2013

edible garden saya

walaupun menguruskan bisness dan kerja hakiki hobi tanam sendiri tetap diteruskan.

hasil yang tak putus mestilah terung. berbuah lagi. buah pun cantik-cantik. terung dan sayur yang ditanam sendiri lebih lazat yang dibeli. maklum la fresh dan dijaga dengan kasih sayang kan.

masa berkunjung ke cameron highland sempat saya membeli benih-benih sayuran dan bunga.

cuma tunggu masa nak prepare tempat.
walaupun macam tu puteri tak sabat dah tabur sepeket benih tomato ceri.

sejuk tangan anak, semuanya bercambah.

yer tak lama lagi boleh lah rasa tomato tanam sendiri pulak :)







Post a Comment