JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Monday, February 11, 2013

edible garden saya

walaupun menguruskan bisness dan kerja hakiki hobi tanam sendiri tetap diteruskan.

hasil yang tak putus mestilah terung. berbuah lagi. buah pun cantik-cantik. terung dan sayur yang ditanam sendiri lebih lazat yang dibeli. maklum la fresh dan dijaga dengan kasih sayang kan.

masa berkunjung ke cameron highland sempat saya membeli benih-benih sayuran dan bunga.

cuma tunggu masa nak prepare tempat.
walaupun macam tu puteri tak sabat dah tabur sepeket benih tomato ceri.

sejuk tangan anak, semuanya bercambah.

yer tak lama lagi boleh lah rasa tomato tanam sendiri pulak :)







8 comments:

shafirul suffian said...

mak aiii.. banyaknya stok... tahun 2013 punya stok ke ni... peket benih yg mcm daun kucai tu benih kucai ke?

AzieFirdaus Kamarudin said...

mmg best bila ada hasil tanaman sendiri kan sis?saya pun ada tanam pokok cili padi...sgt seronok bila hasilnya x putus2 malah boleh bagi jiran2 lagik...hihi...

hernyhafiz ^_^ said...

ya.. benih kucai... tak pernah berjaya tanam kucai lagi :)

hernyhafiz ^_^ said...

betul.. tanam sendir ni walau sikit tapi tak putus. berlebih2 lagi ada :)

Mama Pongkey said...

Bestnya :-) Tak sabar nanti nak tengok hasilnya..

lynnhelite said...

stock utk setahun tu..mmg puas hati kalau menjadi..

E-na Zarina said...

byknya stok benih...happy gardening!!
I love gardening too...jom jenguk kebun mini yg x seberapa di LK
http://e-nalovelykitchen.blogspot.com/search/label/Mini%20Kebun%20Sayur

Malay-Kadazan girl said...

Untung tanam sendiri...tak perlu buang masa ke pasar selalu.