JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Saturday, January 26, 2013

terung tanam sendiri masak sambal

wah.. akhirnya dapat juga makan terung tanam sendiri. nikmat dapat rasa hasil sendiri memang best.
walaupun cuma 3 biji!

tak sabar nak tunggu terung2 berbuah lagi!

terung ni saya potong dan buat sambal.. isinya padat dan manis :)



6 comments:

nadia rashid said...

best kan? inshaallah terung memang suka berbuah..cuma nak membesar sebelum berbuah tu aja yg lambat

Mama Pongkey said...

Emm sedapnya. Terung saya semua dah jadi arwah. Kena tanam balik ni...

Sean L said...

Memang best kan kalau makan sayur tanam sendiri. Macam lebih enak berkali ganda berbanding dengan yang dibeli kat pasar.

hernyhafiz ^_^ said...

haah.. ni pun berbuah lagi.. dah besar senang nk jaga.

hernyhafiz ^_^ said...

terung nk germinate sangat mencabar!! tapi dah besar senang jaga.

hernyhafiz ^_^ said...

betul tu.. every single piece rasa sangat sedap!!