JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Sunday, October 28, 2012

bayam merah

hari ni saya melawat kebun kecil saya.
pokok bendi saya telah di lilit oleh kangkung, kacang panjang dan bunga telang.. pokok lobak putih dah bolting.. ulam raja dah jadi hutan. labu pun dah jadi mcam tempat halloween..( takde buah pun) sebab terlalu semak saya terpaksa buang pokok labu. tak sesuai dengn ruang saya yang kecil ni.

pokok bayam nampaknya dah boleh di harvest. esok lah nampak gayanya :)

happy gardening :)

14 comments:

Unknown said...

lama tak makan bayam merah..suka buat sayur lemak..

suka suka said...

salam..happy gardening too..

shafirul suffian said...

bole buat tumis air dah tu.. takpun buat kerepek bayam..

ejaMaria said...

eh...bunyi macam dah lama tak lawat kebun je... :)

Ena's Stories said...

rajinnye berkebun..
seronokkan bila da dpt hasil sendiri untuk dimakan...

mat jon said...

tu la masalah bila kena kerja luar ni, kalau ditinggalkan kebun kecil tu rasa risau dan tak tenteram je kan

Bangchik and Kakdah said...

tak sayang ke buang pokok labu.... tak nak cuba trim pokok tu sikit?

Unknown said...

sayang.. tapi semakmsangat! takut rasa hahhahah

Unknown said...

saya buat sayut air ja ;) sedap kan

Unknown said...

jom..jon

Unknown said...

haah!!! menjalar2 jer kebun ku.. melampau2 semai hari tu :)

Unknown said...

kerepek bayam yummy. pernah makan tapi tak pernah buat

Unknown said...

seronok isi masa lapang... ;)

Unknown said...

masa nak maintain tu teruk ambahan jenis menjalar ni kan...