JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Sunday, October 28, 2012

bayam merah

hari ni saya melawat kebun kecil saya.
pokok bendi saya telah di lilit oleh kangkung, kacang panjang dan bunga telang.. pokok lobak putih dah bolting.. ulam raja dah jadi hutan. labu pun dah jadi mcam tempat halloween..( takde buah pun) sebab terlalu semak saya terpaksa buang pokok labu. tak sesuai dengn ruang saya yang kecil ni.

pokok bayam nampaknya dah boleh di harvest. esok lah nampak gayanya :)

happy gardening :)

14 comments:

izan mama mia said...

lama tak makan bayam merah..suka buat sayur lemak..

suka suka said...

salam..happy gardening too..

shafirul suffian said...

bole buat tumis air dah tu.. takpun buat kerepek bayam..

ejaMaria said...

eh...bunyi macam dah lama tak lawat kebun je... :)

Ena's Palace said...

rajinnye berkebun..
seronokkan bila da dpt hasil sendiri untuk dimakan...

mat jon said...

tu la masalah bila kena kerja luar ni, kalau ditinggalkan kebun kecil tu rasa risau dan tak tenteram je kan

Bangchik and Kakdah said...

tak sayang ke buang pokok labu.... tak nak cuba trim pokok tu sikit?

hernyhafiz ^_^ said...

sayang.. tapi semakmsangat! takut rasa hahhahah

hernyhafiz ^_^ said...

saya buat sayut air ja ;) sedap kan

hernyhafiz ^_^ said...

jom..jon

hernyhafiz ^_^ said...

haah!!! menjalar2 jer kebun ku.. melampau2 semai hari tu :)

hernyhafiz ^_^ said...

kerepek bayam yummy. pernah makan tapi tak pernah buat

hernyhafiz ^_^ said...

seronok isi masa lapang... ;)

hernyhafiz ^_^ said...

masa nak maintain tu teruk ambahan jenis menjalar ni kan...