JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Tuesday, September 4, 2012

tuaian untuk makan malam

saya tak sangka peria yang ditanam di dalam container pun boleh subur macam ni.

kali ni dapat harvest 5 biji peria katak.

boleh buat goreng dengan telur malam ni!

6 comments:

man said...

tahniah sebab dapat hasilnya..hehehe

hernyhafiz ^_^ said...

terima kasih :)

shafirul suffian said...

nampak sedappp... kalau saya lebih suka buat ulam dengan peria katak... rasanya pahit lemak manis..tak payah celur pun, potong dan makan je... kalau dicelur@dimasak, rasa pahitnya akan jadi lebih kuat. elok untuk penghidap diabetes.

hernyhafiz ^_^ said...

betul saya tumis stirfry. rangup n tak pahit pun...tak bagi masak lama. just alih2 kan sekali 2 ja..

olive said...

Sgt lumayan hasilnya...cantik. pandai u tanam

hernyhafiz ^_^ said...

itu lah saya tak sangka dapat buah besar2 camni