JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Tuesday, September 18, 2012

seronoknya benih terung akhirnya bercambah!

hari ni saya check benih terung yang ditutup dengan baldi hitam yess!

kali ni menjadi :)

maaf ya kelabu asap pula gambar

8 comments:

Ena's Palace said...

tahniah..petani berjaya..hehehe

suka suka said...

salam...banyak tu...

TukangKebun said...

Kenapa benih terung kena tutup dengan baldi hitam?

hernyhafiz ^_^ said...

mudah2an..

hernyhafiz ^_^ said...

mudah2an semua menjadi

hernyhafiz ^_^ said...

sebelum ni semai terung tak pernah hidup. baru tau terung ni tumbuh dalam gelap. saya pun tutup je lah dengn baldi n tak buka 5 hari.. tengok banyak yang tumbuh

Irfa said...

igt nak tanam kacang botor tapi x jumpa benih

hernyhafiz ^_^ said...

irfa beli je kat www.tanamsendiri.com :)