JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Saturday, September 1, 2012

bunga kunyit

kali terakhir dulu saya pernah nampak bunga kunyit semasa di kampung.

Kalini pokok kunyit saya pula berbunga. ermm mungkin nak buat nasi ulam dengan ikan masin ni. letak cekur sikit. So harini pantang nasi kantoi!! ye lah bukan senang nak rasa bunga nasi ulam bunga kunyit kan?? tanam sendiri pulak tu!!

9 comments:

TukangKebun said...

Bunga KUNYIT CANTIKKAN.

hernyhafiz ^_^ said...

~ cantik dan bau fresh!

shafirul suffian said...

cemburunyaaa... kenapalaaa kunyitku tak mau berbunga... berapa lama kunyit tu ditanam sampai nak keluar bunga herny?

hernyhafiz ^_^ said...

sebab dia stress tuan tak jaga itu pasal dia berbunga:) kunyit ni rasa nya 2,3 tahun dah kut

izan mama mia said...

ssh nak jumpa bunga kunyit ni,...untung tanam sendiri kan..

ejaMaria said...

pokok kunyit saya?...
baru naik dua-tiga helai daun - dah kena ratah ntah dgn makhluk apa ntah... tak pernah jumpa yg tukang ratah tu... tuan kebun tak sempat rasa pun... apalagi nak jumpa bunga... alahaiiii... bertuah kalau dapat...

ejaMaria said...

pokok kunyit saya?...
baru naik dua-tiga helai daun - dah kena ratah ntah dgn makhluk apa ntah... tak pernah jumpa yg tukang ratah tu... tuan kebun tak sempat rasa pun... apalagi nak jumpa bunga... alahaiiii... bertuah kalau dapat...

Qaiza said...

bunga kunyit ni kadang2 ajer wujud kat pokok kunyit..husband pun x pernah tengok bunga kunyit.....cantik kan...

hernyhafiz ^_^ said...

cantik n unik :)