JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Thursday, July 26, 2012

update kebun ku

ada beberapa pokok yang terus hidup walaupun di abaikan. Di antaranya cekur dan temu pauh. Bekas foam yang mengandungi daun bawang, parsley, ketumbar dan kobis cina memang tak menghampakan. Boleh di petik untuk buat telur dadar waktu bersahur :)



3 comments:

wani sc said...

dah mula buat pagar ke? banyak tanaman dalam pasu yang boleh selamat ni. selamat berpuasa herny :)

mat jon said...

macam tu ke rupa kobis cina ong king? macam tunggu masa nak tuai je. seronok tengok tanaman yang menjadi kan.

hernyhafiz ^_^ said...

Wani sc» pagar kat depan...yang ni bahagian belakang :-x

Matjon» tengok la esok n lusa berbuka di luar· buka kat rumah boleh la harvest· hari tu banyak dah besar tapi gondol dikerjakan siput¡