JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Sunday, July 15, 2012

sup sayur

sejak kebelakangan ni takde semaian baru. Pokok pokok pun terbiar je tapi yang seronoknya hasil tetap ada walau pun sedikit.

Saya pun tengah berazam nak berdiet. Dah beberapa hari tak makan nasi. Pasar pun tak pergi. Lapar, kutip pucuk2, rebus buat sup.

:)

5 comments:

ejaMaria said...

jom... sama-sama lah kita berdiet dgn memakan pucuk yg ada... ;p

Nudabuffy said...

Diet nak praktis untuk puasa ke untuk kurus. Saya kalau sorang-sorang bolehlah nak diet. Kalau hubby ada kesian kat dia terpaksa diet juga. heheh

hernyhafiz ^_^ said...

jom.. awek muda gitu

hernyhafiz ^_^ said...

hb makan mamak je. diet semga berterusan.. hihi

Puteri Purnama said...

sedap sup sayur ni..dah lama tak buat sup sayur + fishbal.