JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Thursday, July 26, 2012

menu sahur dan berbuka untuk orang berdiet nak kurus

tengok tajuk macam gempak je..hihi.. nak upload makanan2 saya sepanjang minggu pertama ramadan ni. tak sentuh nasi you! tapi esok taktau la nak buffet.. oh..

3 comments:

wani sc said...

alamak, keli tu yang tak boleh nak tegok. terliur. hahaha. belum tengahari lagi ni, takleh komen pjg2. kih3

Mama Pongkey said...

Sedap-sedap semuanya! Insha Allah akan lose weight jua, amiin. Menu saya last year lebih kurang begini juga. Alhamdulillah berkesan.

Nak tanya, harga sebiji kelapa muda kat Penang berapa? Saja nak bandingkan harga. Kat tempat saya, RM2.50-RM4.00 sebiji.

hernyhafiz ^_^ said...

Wani sc »oh minat ikan keli ke...bila nk mkn posisi gini mcm gerun sikit.

Mama pongkey» mudah mudahan berjaya :-P penang rm 3 -4 jugak rasanya.