JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Monday, May 28, 2012

little harvest

Dah agak lama tak update blog. Ada bahan tapi tunggu sekejap. Harini lepas ambil puteri dari taska kutip sikit2 ada depan rrumah untuk makan malam ni..
sikit ja..cepat2 utip.cukup untuk makan malam ni.
balik nursery mesti minta nak makan
kacang buncis yang dah mati tapi meninggalkan benih untuk di tanam semula..


4 comments:

mat jon said...

kita berkebun kecilan ni, macam ni la hasilnya, tak la banyak mana sangat pun tapi kepuasan yang dinikmati tu hanya pekebun sahaja yang tau ;)

hernyhafiz ^_^ said...

betul tu..sekurang2nya takde racun..cukup lah.. saya pun keluarga kecik aja..suami isteri dan anak 3 tahun.. ni pun kadang2 sayur2 buah tua macam tu ja...

ejaMaria said...

cukup untuk sekali masak jadi la kan... ;p

hernyhafiz ^_^ said...

ejaMaria..terlebih2 cukup..:p