JOM SHAKLEE!

anda nak dapatkan produk produk shaklee atau nak jadikan shaklee sebagai sumber pendapatan ? hubungi saya. whastapp 013 5825382 herny hafiz

Thursday, April 19, 2012

update pokok-pokok ku

Walaupun asyik dengan gadjet baru tapi gardening still lagi diteruskan..

Saya tengok pokok2 saya macam lambat membesar ja... So saya gemburkan letak baja.. semoga cepat membesar.. ya..
kailan - yang dalam bekas ni lambat membesar kut.. kurang baja ke kenapa ntah.. yang dalam bekas kecik kailan tumbuh besar pulak..



bendi nampaknya dah keluar putik bunga
Selain tu ada lah 2, 3 "tunggul" yang hidup :)
pokok tetulang



pokok lengkuas

2 comments:

Puteri Purnama said...

salam Herny.
Hehehe tahniah semangat tanam sendiri tetap kental walau pun sibuk, sabar lah kejap lagi subur lah pokok2 tu..rajin2 lah bawa cakap..tumbuhan tu faham cakap tuannya.Tak percaya?..u cuba.hehehe

hernyhafiz ^_^ said...

salam..semngat tu ada... tapi kadang tu vit m datang dia slow seket..