Monday, April 16, 2012

orkid nan satu

Di antara pokok sayur/herba ada jgak la tanam orkid..ishh..berbunga jugak ye.. pasni boleh lah kumpul orkid pulak.. 




Sebelum ni ada jugak tanam orkid tapi memang hidup segan mati tak mau la..Tapi bila masuk blog2 tentang orkid. Pening kepala jugak.. Macam nak  kena study lebih jugak.. Saya kalau beli ja taktau pun apa nama dia..Kalau tau pun masa beli ja tau nama ..lepas tu lupa. Rasa macam nak buat satu sudut untuk rumah orkid la... ;)



Post a Comment